Slider

SHbE U16: PIATY TURNAJ V nedeľu 14.4.2024 sa uskutočnil posledný piaty turnaj v kategórii U16.
Štvrťfinále U20 Naši juniori štartujú svoju štvrťfinálovú púť
Rozhovor so Sofiou Hambálkovou Sofia Hambálková sa nám predstavuje
Turnaj Winter Classic U16 V nedeľu 14.1.2024 sa konal turnaj Winter Clasic v kategórii U16

Matches

NAJBLIŽŠIE ZÁPASY
Žiadne najbližšie zápasy.

SPONSORS

Turistický výstup na Strážov

Turistický výstup na Strážov TURISTIKA   21.12.2022

Turistický výstup na Strážov (06.01.2023)

Prevýšenie:
cca 574m výstup a zostup 550m

Náročnosť:
nenáročná túra

Nadmorská výška:

1213 m n.m.

Celková dĺžka trasy a čas:

4,30 + 5,40=9,70 km  -  4,0hod

Cena aj s poistením:

Členovia ŠK 98 Pruské 2,0€, ostatní 4,5€, deti do 10rokov 1 (v doprovode rodičov)– cena je aj s poistením

Odchod: Pruské – Zliechov: 7:00hod od zdravotného strediska v Pruskom

Príchod: Zliechov : 7:45hod

Odchod: Čičmany –Pruské : cca o 13:00hod

Prihlasovať sa môžetedo 31.12.2022 na t.č.: 0907 747824 (Ondrej Buday)

Trasa na Strážov

Čičmany – Rázcestie pod Strážovom – Lúka pod Strážovom – Strážov (čas výstupu do1:45 hod., prevýšenie 550 m) – červená značka

Zliechov – Sedlo pod Strážovom – Lúka pod Strážovom – Strážov (čas výstupu1:30 hod, prevýšenie 574 m) – červená značka

Informácie o trase

Na Strážov vedú rôzne trasy, my sme siale vybrali tú najpriamejšiu – zo Zliechova. Obec Zliechov je dobre schovaná vobklopení hôr a nachádza sa medzi Ilavou a Prievidzou. Práve zo Zliechova vedie červená turistická značkaktorá vás dovedie až na samotný vrch Strážov. Trebasa ale mať na pozore, lebo značenie vás vie aj krásne zamotať. Začneme teda odzačiatku…

Obec Zliechov a červená turistickáznačka. Je to prechádzka po asfalte hore dedinou, pričom v jednom mieste vedie modrá a zelená značka vľavo hore a červenáznačka rovno (alebo ak chcete, tak vpravo). Prekonali smechyták čislo jedna. Po pár ďalších krokoch prídeme k miestu, kde končí dedina atu je chyták číslo dva. Je potrebné zísť prudko dopravaa prekonať miestny potok. Zrazu ideme príjemnou vyšliapanou cestičkoucez lúku, pričom na pravej strane hore vidíme cieľ našej cesty. Prechádzkalúkou sa zmení na lesnú cestu a s ňou prichádza aj väčšie stúpanie. Totostúpanie vás bude prenasledovať až na smerovník Sedlo pod Strážovom, kde kúsokzvoľníme a pokračujeme ďalej, stále po červenej turistickejznačke. Prejdeme cez lúku, kde nás čaká posledných pár metrovstúpania a to cez les. Nevzdávajte sa, už len pár krokov a ste na vrchu Strážova užívate si neskutočné výhľady na šíre okolie.

FLORBAL TABUĽKA, HOKEJBAL TABUĽKA, POSLEDNÉ ZÁPASY

Gallery

Okey!

Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky, bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie, súhlasíte s používaním cookies. Viac info.